مرسدس AMG A35L رونمایی شد + تصاویر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت
شرکت اتومبیل سازی بزرگ بنز، در نمایشگاه Beijing چین از سری جدید A کلاس خود همراه با خبرهای خوب برای چینی ها، پرده برداری نمود.

مرسدس AMG A35L رونمایی شد

شرکت مرسدس بنز از بزرگترین شرکت های اتومبیل سازی جهان در کشور آلمان می باشد که برای اولین بار در سال 1926 میلادی تاسیس شد و این روزها دارای تجربه بسیار طولانی و نزدیک به یک قرن می باشد که توسط کارل بنز معروف شروع به کار نمود و این روزها از آوازه بسیار زیادی در صنعت اتومبیل سازی برخوردار می باشد و توانسته است در پیشرفت و محبوبیت صنعت خودروسازی نقش بزرگی ایفا کند.

اما این روزها نمایشگاه " Beijing " واقع در کشور چین شاهد حضور قطب های بزرگ اتومبیل سازی و اتومبیل های جدید آنها می باشد بصورت روزانه تعدادی اتومبیل از سمت شرکت های بزرگ این صنعت در آن رونمایی می شود. در میان این شرکت های بزرگ اتومبیل سازی، شرکت مرسدس بنز نیز از سوپر اتومبیل جدید سری A کلاس خود رونمایی کرد.

با این حال شاید تصور کنید که این اتومبیل اخیر توسط بنز با نام " Mercedes-AMG A35 "معرفی شده است! اما در حقیقت این اتومبیل سری جدید A کلاس، با تغییرات جزئی و مهندسی شده توسط مهندسین بنز با نام " Mercedes-AMG A35L " معرفی و رونمایی شد که مجهز به موتور 2.0 لیتری بنزینی با 302 اسب بخار و 295 پوند گشتاور می باشد.

از این رو این اتومبیل قادر به پیمودن سرعت 0 تا 100 تنها در 4.9 ثانیه می باشد و از قرار معلوم بنز با همکاری شرکت BAIC این اتومبیل را در کشور چین مونتاژ خواهد نمود و با این وجود هنوز قیمت دقیق این اتومبیل منتشر نشده است و پیش بینی می شود تا چند ماه آینده در بازارهای جهانی عرضه شود.

 
 




:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 2 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی